هفت مهارت برای موفقیت در کسب و کار طراحی وب سایت

با کسب این هفت مهارت می توانید در طراحی وب سایت موفق تر باشید


مهسا کیانی 10 دیدگاه کار و زندگی Saturday, 28th July , 2012 27409 بازدید

راه اندازی کسب و کارتان در زمینه طراحی وب به نظر می رسد یک کار دلهره آور باشد، به خصوص در آب و هوای اقتصادی فعلی.  در نهایت,شما با شرکت های شناخته شده و باتجربه و دارای نمونه کارهای قابل توجه به رقابت خواهید پرداخت. اما اجازه ندهید که این کار شما را متوقف کند. شما می توانید این کار را انجام دهید.

شما در ابتدا می توانید آن را در اوقات فراغت خود انجام دهید. برای یک نفر ممکن است 2 سال زمان ببرد و برای شخص دیگری زمان کمتر و یا بیشتری تا به “کار روزانه”اش  تبدیل شود . راز این کار این است که هرگز نباید تسلیم شوید.  چرا بیشتر تمر کزتان  را در شروع کار به انجام کارهایی که به آن مسلط هستید نمی گذارید تا به موفقیت برسید؟ در این مقاله مهارت های کلیدی مورد نیاز به منظور دستیابی به اهداف کارآفرینی خود را بررسی می کنیم

1 – داشتن نگرش درست

داشتن نگرش درست اساسی ترین عامل برای اجرای یک کسب و کار موفق در طراحی وب است. شاید شما هنوز مهارت لازم را نداشته باشید، اما می توانید خودتان آموزش طراحی وب را  ببینید. راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر وب نسبتا آسان است، اما آیا صبر شما اجازه می دهد که در آن رشد داشته باشید؟ آیا شما مایل هستید به طور کامل خود را به  آن کسب و کار اختصاص  دهید؟ به اندازه کافی انگیزه ی قوی برای مقاومت در برابر دشواریها را دارید؟


هفت مهارت برای موفقیت در طراحی وب سایت webtarget.ir

این نیز ضروری است که شما به  کسب و کار طراحی وب به صورت حرفه ای فکر کنید. بدون در نظر گرفتن این موضوع که تصویر و رفتار شما  باید در تمام زمان ها حرفه ای باشد ، و همین امر به وب سایت شما نیز برمی گردد. شما باید یک دامنه منحصر به فرد، هم برای نام وب سایت  خود وهم برای آدرس ایمیلتان خریداری نمایید. مطمئن شوید که حساب بانکی جداگانه ای برای کسب و کار خود داشته باشید.  کارت هایی برای  نمایش کسب و کار خود چاپ کنید و یک وبلاگ راه اندازی کنید.
هنگامی که شما در حال نوشتن ایمیل و یا مقاله در وبلاگ خود هستید، همیشه از دستور زبان، تلفظ و نقطه گذاری درست استفاده کنید. همیشه حرفه ای و به طورشایسته طرح ریزی نمایید.

2 – مهارت های سازمانی و مدیریت زمانی

تصمیم بگیرید ساعاتی را به کسب و کار طراحی وب خود اختصاص دهید و به آن بچسبید. باید کارهای دیگری که در کار طراحیتان تداخل ایجاد می کند را متوقف کنید، به ویژه هنگامی که در حال کار در خانه هستید. با این حال، به یاد داشته باشید که به صورت حرفه ایی با کسب و کارخود رفتار کنید و به کار خود احترام بگذارید.

ممکن است شگفت زده شوید اگر بدانید که مستقل ترین طراحان وب ,کسب و کار خود را تنها با سپری کردن 50% از وقت خود اداره می کنند ! موارد بسیاری  برای انجام دادن وجود دارد و شما نیاز دارید روز و هفته خود را مطابق این موارد برنامه ریزی نمایید.

3 – ساخت روابط طولانی مدت با مشتری

بهترین مشتریان شما , مشتریان فعلیتان هستند. آنها کسب و کار بیشتری برای شما به همراه دارند و بیشتر از هر کس دیگری  شما را توصیه می کنند. با مشتریان موجود و بالقوه خود یکدل باشید و سعی کنید نیازهایشان را پیش بینی نمایید. فراتر از انتظارات مشتریان خود روید زیرا آنها از شخص خودتان قدردانی خواهند کرد، بنابراین تضمینی برای بازگشت کسب و کار شما خواهد شد.


هفت مهارت برای موفقیت در طراحی وب سایت webtarget.ir

همچنین تنوع بخشیدن به کسب و کارتان را درنظر داشته باشید:اگر در درجه اول یک سابت طراحی وب سایت را ارائه می دهید,چرا در به دست آوردن مهارت ها و آموزش های جدید درباره طراحی های قابل چاپ, سرویس های seo  و یا برنامه های کاربردی موبایل سعی نمی کنید؟

4 – شبکه

فعل و انفعالات کسب و کارتان را برای حرفه ای شدن ,در زمینه کار خود محدود نکنید. بسیاری از ارتباطات آنلاین، رسانه های اجتماعی، نمایشگاه های کسب و کار، و هر رویدادی که ممکن است شما را به کارشناسان دیگر متصل کند ,بشناسید.
از پشت کامپیوتر خود بیرون بیایید و به گروه های کسب و کار در منطقه و محل خود بپیوندید. سعی کنید به ملاقات بازاریاب ها بروید (بازاریاب همیشه به طراح نیاز مند است) اما تقریبا هر فردی در کسب و کار به طور بالقوه می تواند به خدمات شما نیاز داشته باشد، و همواره به یاد داشته باشید که هیچ جایگزینی برای ملاقات چهره به چهره وجود نخواهد داشت!

5 – وبلاگ نویسی

یک وبلاگ در سایت خود قرار دهید .یک وبلاگ، اگر شما مقالات خوب را به طور منظم در آن بنویسید، بهترین راه برای معرفی سایت شما در برابر مشتریان بالقوه تان می باشد. و برای شما هزینه ای در بر نخواهد داشت!
دوباره تکرار می کنم، مهم است که تسلیم نشوید. شما باید قادر به نوشتن حداقل یک پست در هفته  با حداقل 600  کلمه باشید. گوگل آنالیز را نصب کرده و به سرعت ایده ای برای این که چه چیز برای یک ترافیک کاربرد دارد را بکار بندید.
در مورد آنچه می دانید بنویسید. در مورد موضوعی که در آن خوب هستید بنویسید. در یک موضوع خاص به قدرت برسید. این موضوع به شما,خواننده، لینک و در نهایت، کار ارائه خواهد داد.

6 – مهارت های فنی

همیشه مهارت های خود را کامل نمایید. سعی کنید با روش های مختلف ممکن ,وب سایت های بسیاری بسازید. هنگامی که با  مشکلی مواجه می شوید در مورد آن در انجمن ها و یا در گروه های فیس بوک و LinkedIn که دیگر طراحان وب و توسعه دهندگان در آن ها عضو هستند سوال بپرسید.


هفت مهارت برای موفقیت در طراحی وب سایت webtarget.ir

شما به سرعت خواهید آموخت که چگونه سوالاتتان را مطرح کنید به طوری که از آنها پاسخ های  رضایت بخشی دریافت نمایید و حضور خود را در این مکان ها،بالا می برید. (به یاد داشته باشید همیشه یک لینک از وب سایت خود را در امضا فروم خود قرار دهید و یا به صورت دوره ای می توانید در پست های خود در گروه های فیس بوک و LinkedIn لینک سایت تان را قرار دهید.)

7 – استفاده از ابزارهای مناسب

طراحان وب سایت از ابزار های مختلف استفاده می کنند- برخی با پرداخت مبلغ و برخی آزاد.
بسته های نرم افزار گرافیکی، که رایج ترین آنها نرم افزار Adobe Photoshop و Adobe Fireworks است, نرم افزارهای گران قیمتی هستند که باید خریداری شوند. اکثر طراحان وب از نوعی ویرایشگر متن که با آن می توانند HTML، پی اچ پی وcss  را ویرایش کنند خریداری می نمایند .
نرم افزارهای مجانی و ارزانی،مثل، FTP clients ، مدیریت پروژه ، back-upگیری , تست ، و غیره، نیاز به دانلود و نصب دارند.

آنچه شما می توانید انجام دهید

در نهایت، به یاد داشته باشید که راه اندازی یک کسب و کار یک کار در حال انجام است که نیاز به توجه و تعهد ثابت دارد. چالش ها را به تاخیر نیاندازید:  آنها را به فرصتی برای رشد تبدیل نمایید!
کسب و کار طراحی وب را می توان از خانه به سرعت با تنها یک لپ تاپ, تلفن و اتصال به اینترنت راه اندازی کرد. با این حال، شما برای موفقیت به مهارت بالا نیاز مندید.



نویسنده / مترجم : مهسا کیانی

به طراحی وب سایت علاقه زیادی دارم و در این زمینه فعالیت می کنم


10 دیدگاه برای این نوشته ثبت شده است


  1. مهدخت
    28 July 2012

    مرسی مقاله خوبی بود .




  2. نوشین
    28 July 2012

    سلام مطلب هفت مهارت برای طراحی سایت خیلی به دردم خورد ازتون ممنونم




  3. علیرضا
    28 July 2012

    سلام ، ممنون
    مقاله خوبی بود




  4. علی اقدم
    4 August 2012

    مطلب قابل تعملی بود
    تنها پیشنهاد من برای موفقیت افراد پیگیری و مصمم بودن است همین یه تنهایی ۸۰٪ از موفقیت در هر فیلد کاری رو تضمین میکنه!




  5. فاطمه
    9 August 2012

    من تازه میخام طراحی سایتو شروع کنم مطلبتون خیلی بهم انگیزه داد امیدوارم بتونم موفق بشم.
    موق و پیروز باشید.




  6. علی وب
    23 August 2012

    مقاله جالبی بود . استفاده کردم.




  7. salah kurdetani
    1 November 2012

    مرسی واقعا . . منم به تولید نرم افزار علاقه دارم و انشالله بهش میرسم به این زودی . . برام دعا کنید . .




  8. یوتاب
    19 July 2013

    یک نکته که حتماَ به دوستان انگیزه بیشتری هم میده اینه که درسته شما در همون مرحله ابتدایی ورود به بازار طراحی وب به درآمد خواهید رسید ولی این تازه آغاز داستانه. میزان درآمد شما رابطه مستقیم با مهارتتون داره و اگر به یادگیری اعتیاد داشته باشید و هر روز قدمی رو به جلو بردارید، بعد از مدتی نه چندان طولانی (فقط سه چهار سال) مضحک ترین نکته ای که به ذهنتون میاد میزان درآمدی خواهد بود که در ابتدای کارتون داشتید.

    طراحی وب و تجارت الکترونیکی، گرچه کاری دشواره ولی می شه گفت یکی از سود آور ترین تجارتهاست!



  9. راهکارهای بسیار مفیدی بودند ممنون



دیدگاه خود را بنویسید





نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کامنت های شما بعد از تأیید توسط نویسنده وبلاگ، منتشر خواهند شد.

لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به پست بالا باشد. اگر حرف دیگری دارید و یا قصد تماس با من را دارید، از فرم تماس استفاده کنید.

شما میتوانید با مراجعه به سایت گراواتار یک آواتار اختصاصی برای خود تعریف کنید، تا در کنار نام شما نمایش داده شود

برای قرار دادن کدهای نمونه می توانید از تگ های [php] ، [html] ، [css] و [js] استفاده کنید.
به عنوان مثال کدهای php را می توان به صورت زیر قرار داد:
[php] var $whoLoveIranians = "WebTarget!"; [/php]



کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت وب تارگت محفوظ است ©2024 وب‌تارگت

استفاده از مطالب وب سایت در سایر وب سایت‌ها و نشریات چاپی با ذکر منبع آزاد است.